ZWROTY

Towar zakupiony u nas przez sklep internetowy można zwrócić w przeciągu 14 dni roboczych od ich otrzymania, warunki, które musi spełniać:
- brak śladów użytkowania
- w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu
- zawierający wszystkie oryginalne metki
- zawierający wszystkie gratisy, które były dołączone

Przesyłkę prosimy wysłać na adres:
Jubiler Domino, ul.Broniewskiego 1, Bydgoszcz 85-316
Do przesyłki należy dołączyć potwierdzenie zakupu - paragon fiskalny bądź fakturę. Koszt przesyłki ponosi klient, nie przyjmujemy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem.

Towary, które nie podlegają zwrotom:
Zgodnie z art. 38 pkt. 3 ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o ochronie praw konsumentów przy sprzedaży na odległość informujemy, że zwrotom i wymianie nie podlegają 
wyroby wykonywane na indywidualne zamówienie klienta pod jego specjalne preferencje, tzn. obrączki ślubne oraz pierścionki zaręczynowe, produkty grawerowane.

Nie uznanie zwrotu:
Towar, który nie zostanie przyjęty przez nas do zwrotu lub wymiany, np. niespełniający powyższych warunków, zostanie odesłany do Klienta na jego koszt.

Zwrot pieniędzy:
Po otrzymaniu przesyłki zgodnej z powyższymi wymaganiami i przyjęciu zwrotu przez sklep zwracamy pieniądze w przeciągu 7 dni roboczych na konto bankowe, 
którego numer należy podać w przesyłce ze zwrotem.

Należności za przesyłkę oraz usługi dodatkowe nie podlegają zwrotowi, a w przypadku przesyłki darmowej od kwoty zwrotu odejmujemy koszt przesyłki 
zgodny z tabelą opłat za przesyłki danego typu.

ZWROT TOWARU ZAKUPIONEGO STACJONARNIE, LUB OPŁACONEGO PO REZERWACJI BEZPOŚREDNIO W SALONIE: 
Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w przypadku zakupu przez konsumenta dowolnego towaru w sklepie stacjonarnym, sprzedawca nie ma obowiązku przyjąć jego zwrotu,
jest to tyko wyłącznie jego dobra wola, to samo tyczy się towaru zarezerwowanego przez sklep internetowy, opłaconego i bezpośrednio zamówionego stacjonarnie.




REKLAMACJE

Do reklamacji proszę dołączyć informacje:
- Jakiego produktu dotyczy
- Przedstawić dowód zakupu
- Opisać przyczynę reklamacji
- Podać swoje żądania

Prosimy o sprawdzanie stanu przesyłki przy jej odbiorze.
Reklamacje dotyczące uszkodzenia towaru podczas transportu będą rozpatrywane wyłącznie na podstawie protokołu spisanego w obecności doręczyciela. 

Zakupiony produkt można reklamować przed upływem 2 lat od daty zakupu, w przypadku wykrycia wady, na zasadach dotyczących rękojmi określonych w kodeksie cywilnym.
Produkty objęte gwarancją podlegają reklamacji na zasadach określonych przez gwaranta. Rękojmia oraz gwarancja są uprawieniami niezależnymi od siebie.