ZWROTY
Towar zakupiony u nas przez sklep internetowy można zwrócić w przeciągu 14 dni roboczych od ich otrzymania, warunki, które musi spełniać: - brak śladów użytkowania - w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu - zawierający wszystkie oryginalne metki - zawierający wszystkie gratisy, które były dołączone Przesyłkę prosimy wysłać na adres: Jubiler Domino, ul.Broniewskiego 1, Bydgoszcz 85-316 Do przesyłki należy dołączyć potwierdzenie zakupu - paragon fiskalny bądź fakturę. Koszt przesyłki ponosi klient, nie przyjmujemy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem. Towary, które nie podlegają zwrotom: Zgodnie z art. 38 pkt. 3 ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o ochronie praw konsumentów przy sprzedaży na odległość informujemy, że zwrotom i wymianie nie podlegają wyroby wykonywane na indywidualne zamówienie klienta pod jego specjalne preferencje, tzn. obrączki ślubne oraz pierścionki zaręczynowe, produkty grawerowane. Nie uznanie zwrotu: Towar, który nie zostanie przyjęty przez nas do zwrotu lub wymiany, np. niespełniający powyższych warunków, zostanie odesłany do Klienta na jego koszt. Zwrot pieniędzy: Po otrzymaniu przesyłki zgodnej z powyższymi wymaganiami i przyjęciu zwrotu przez sklep zwracamy pieniądze w przeciągu 7 dni roboczych na konto bankowe, którego numer należy podać w przesyłce ze zwrotem. Należności za przesyłkę oraz usługi dodatkowe nie podlegają zwrotowi, a w przypadku przesyłki darmowej od kwoty zwrotu odejmujemy koszt przesyłki zgodny z tabelą opłat za przesyłki danego typu. ZWROT TOWARU ZAKUPIONEGO STACJONARNIE, LUB OPŁACONEGO PO REZERWACJI BEZPOŚREDNIO W SALONIE: Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w przypadku zakupu przez konsumenta dowolnego towaru w sklepie stacjonarnym, sprzedawca nie ma obowiązku przyjąć jego zwrotu, jest to tyko wyłącznie jego dobra wola, to samo tyczy się towaru zarezerwowanego przez sklep internetowy, opłaconego i bezpośrednio zamówionego stacjonarnie.
REKLAMACJE
Do reklamacji proszę dołączyć informacje: - Jakiego produktu dotyczy - Przedstawić dowód zakupu - Opisać przyczynę reklamacji - Podać swoje żądania Prosimy o sprawdzanie stanu przesyłki przy jej odbiorze. Reklamacje dotyczące uszkodzenia towaru podczas transportu będą rozpatrywane wyłącznie na podstawie protokołu spisanego w obecności doręczyciela. Zakupiony produkt można reklamować przed upływem 2 lat od daty zakupu, w przypadku wykrycia wady, na zasadach dotyczących rękojmi określonych w kodeksie cywilnym. Produkty objęte gwarancją podlegają reklamacji na zasadach określonych przez gwaranta. Rękojmia oraz gwarancja są uprawieniami niezależnymi od siebie.